Förkyld!!

Har inte kunnat sova alls inatt. Jag vaknade varje kvart även fast jag hade ätit två alvedon för halsen. Som tur var så visade det sej att vi inte hade sandra och rep idag utan balett istället för repet så jag kunde stanna hemma. I för sej väldigt trist för jag hade velat vara med på baletten, men jag måste bli frisk nu. Dessutom så jobbar jag ikväll, jag vet jag borde skaffa vikarie, men det är två ggr kvar innan show på kühler och så är det nog försent att ringa in sjuk nu. Det finns inte så många som kan vikariera i streetdance. Sen har jag Val Suarez rep på kvällen, tror jag iaf. Det är så många som inte kan, så jag vet inte om det blir av. Vi flyttade repet ifrån fredagen till idag och nu kanske vi flyttar det igen... dumt. Det vore ifs ganska bra ifall det inte blev något idag, för då kan ju jag få vila bort förkylningen lite till, men man vill ju komma igång.

Nu ska jag sätta mej framför tvn och dricka en stor kopp te med massa honung i och bli frisk. Ha en bra dag =D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0