Galen dag

Herregud vilken dag. Trots min förkylning bar det av till Kühlers där jag skulle undervisa streetlinjen. Det gick okej under omständigheterna. Men tiden går så fort när man undervisar. Man hinner aldrig göra allt man har planerat. Efter det köpte jag lite sushi (laxsushi, den enda sushirätten jag gillar) och åkte till base för att repetera vårat nummer med Val Suarez till showen. Jag sa till honom att jag var sjuk och skulle markera, men han bara skrattade åt mej. Jag visste väl att han inte skulle bry sej... Men under klassens gång märkte jag faktiskt att han tog hänsyn till att jag var sjuk, han var väldigt snäll mot mej. Repetitionen gick så bra den kunnat gå under omständigheterna och efteråt så stod min underbara mamma och väntade på att köra mej hem. Helt oväntat. Så himla snällt. Nu väntar en macka med bacon och ägg i köket och lite juice, sen är det direkt i säng som gäller.

Sov gott


Kommentarer
Postat av: n.

Usch. Är också supersjuk nu. Ont i halsen så jag inte kunde sova inatt. Låg vaken i över en timme i natt och försökte hela tiden undvika att svälja. Nu rinner näsan hela tiden och jag är död...

2010-04-27 @ 09:17:30
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0