Mer showstress, treårings pubertet och trist fotboll!!

Dagen har varit bra faktiskt bortsett från en del händelser. Till exempel att Hans Marklund fick förhinder idag, så han kunde inte repa med oss. Jag gick till dansen endadt för att repa med honom men istället blev det balett och Lyriskt som jag valde att inte delta i pga min pågående förkylning som iförsej avtar mer och mer, men jag vill ju inte bli sjuk igen. Imorgon ska jag vara helt frisk, peppar peppar.

Om jag kände mej stressad inför showen igår så e de inget emot nu. Jag har räknat på repetitionerna och de räcker inte till. Vi kommer få plocka koreografier som galningar de närmaste veckorna...

Jag barnvaktade idag också. Det gick bra. Jag hade bara två skitungar att ta hand om, inte tre som jag brukar. De e helt underbara, men Simon som är tre har verkligen gått in i någon sorts pubertet, humörsvängningarna flödar. Ena sekunden gråter han och slåss men i nästa sekund skrattar han och leker. Och visst barn brukar vara så, men det här var ingen överdrift. Han gick ifrån skratta och gråta på några sekunder. Och även ifall jag egentligen borde vara bestämd så satt jag o skratta lite högt för mej själv. Han va ju så söt.

Tog klass me Val idag oxo. Den vanliga klassen jag ska ta varje vecka, det gick mycket bättre än förra gången. Sen blev det en helt oväntad krogrunda för mej och Alex där vi tittade på matchen barcelona-inter. Väldigt tråkig match tills de sista 10 minutrarna. Men det slutade tyvärr dåligt iaf då Inter vann finalplatsen i bäst av två matcher. Spelade inte så stor roll för mej men det hade varit roligt ifall det var barcelona som kom till final.

Nu ska jag sova bort min förkylning helt och hålla tummarna för att min fina Nicole oxo blir frisk till imorn <3
Sov gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0