Mitt första inlägg

Äntligen så börjar jag förstå hur man bloggar, så här kommer mitt första inlägg. Jag är så seg, har suttit i ca 2 timmar och ändrat och hållt på i bloggen. Haha.

Jag jobbar på Lasse kühlers dansskola o mina fina elever i juniorförintensiven var superduktiga idag. Jag börjar verkligen känna att numret till showen kommer att bli riktigt bra. Jag e orolig för att jag kanske inte kan gå till skolan (Base23s halvtidslinje för blivande dansare) imorgon eftersom jag känner att min förkylning bara blir värre o värre. Men jag kanske måste eftersom vi har rep till showen imorn. Jag får hålla tummarna på att jag vaknar upp helfrisk imorgonbitti. Annars får jag gå med en stor plastkub runt mej så att jag inte smittar någon =p

Äntligen efter 2 timmar vid datorn kan jag och Alex (min fina pojkvän) gå och hyra film.

Ha en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: n.

Fin fin fin :D

2010-04-25 @ 22:22:39
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0