Showstress

Repade Manson koreografin med carlsson idag. Vi blev klara med den. Känns riktigt bra. De e den första dansen som e klar och showen är om 3 veckor. Det känns lite lagom stressigt. De flesta koreografier har vi inte ens börjat på.

Sen stack jag o Nicole till Burger King. Så härligt. Det var verkligen länge sen. BKs pommes är så mycket godare än mc donalds!!

Sen väntade jobbet på lidingö. En vanlig jobbdag känns verkligen 3 ggr längre när man är sjuk. Kände mej jätteyr i slutet. Dessutom är det så jobbigt med den första gruppen. De e 7-9 år och kan verkligen säga så onödiga saker och när man blir sjuk så blir ju allt självklart 10 ggr värre. Jag fick verkligen spunk på de idag.

Men nu sitter jag äntligen i sängen och ska få sova. Hoppas att jag orkar ta mej upp till sången imorn. Jag ska nog inte sjunga eftersom jag har så ont i halsen men jag tror att det är vår sista sånglektion och den vill man ju inte missa. Sen har vi rep med Hans Marklund och honom vill man absolut inte missa!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0