Base23 och Hanna

Nu är bilden för Base23 tagen, jag är inte helnöjd som vanligt, men halvnöjd iaf. Jag litar på fotografens omdöme. Sen träffade jag Hanna. Vi fikade på thelins, gick i affärer och fikade igen, fast på Mc Donalds. Jättemysigt. På måndag börjar vi skolan, det var nästan det enda vi pratade om. Jippiiiii! Det är helt galet. Nu har vi äntligen kommit in på skolan som vi kämpat så hårt för att komma in på. Så skönt. Bara att slippa stressen över "att komma in" är så skönt. Men nu börjar tre år av väääldigt hårt arbete. Men FAN vad jag ska bli bra.

Innan jag träffade Hanna så hade jag lite dötid som jag spenderade på H&M. Jag provade saker som jag aldrig någonsin skulle köpa. Såååå roligt. Jag älskade faktiskt varenda plagg, men på samma sätt som Jackie inte kan lägga 300 kronor på en hoodie så kan jag inte lägga 300 kronor på blusar och klänningar...

Värsta cool liten blus, men den skulle aldrig användas av mej... =(

Så söt klänning, men jag skulle aldrig använda den... =(

En ännu sötare klänning, kjolen var så fin

Ååååh, jag tror faktiskt att jag skulle använda den.
Kommer nog köpa den när jag har lite mer pengar. I <3 it

Påfåglar på H&M

Hanna <3


Kommentarer
Postat av: Jackie

Åh! Philippa! Jag är så stolt att du provat dessa plagg! Och fan vad snyggt de sitter på dig! Foxy Lady!

Saknar dig <3 På måndag kör vi!

2010-08-22 @ 00:03:45
URL: http://llegos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0