Från ängel till militär

Hej kära bloggen. Vilken dag!!! Klockan 12 var vi på grönan och lockade håret till sommarkrysset. Vi repade några timmar/minuter på scenen, men egentligen så var det enda vi gjorde att locka håret... haha. Carro hjälpte mej flera gånger, men varje gång så, två sekunder senare var vi tvungna att gå ut i regnet och hela håret föll pladask mot axlarna... Aja, det var tur att vi hann bli fina till TV sändningen och att regnet försvann. (Så fort det läggs upp på youtube ska jag lägga upp det på bloggen =D ifall det läggs upp på youtube =p...). Men det var superkul. Hoppas ni såg det. =D

Ängel på sommarkrysset

Carro, en fin liten ängel från sommarkrysset, med lite plast i håret.. =p

Våran badge. Artist 7 augusti, sommarkrysset... wohoo!

Efter att ha stått inför TV och varit ängel gick jag utanför Grönan och träffade Matilda. Vi träffade därefter Filip som körde oss till bröllopet i Trosa. Vi sminkade oss och bytte om i bilen, för vi visste inte ifall vi skulle ha någon tid när vi kom fram. Men självklart hade vi massor med tid. Det gick jättebra med giget, vi tappade bort oss lite i mitten, men jag tror inte att det var någon som märkte. Efter giget så sa servitrisen "Ta det ni vill ha, kyckling, potatis, efterätt". Vi fick allt. Av Gunilla (hon som gett oss giget) fick vi sen champagne och sedan sa hon "Gå till baren och drick hur mycket ni vill". Eftersom Matilda inte är 18 år ännu var hon duktig när Gunilla sträckte fram ett champagne glas och sa (hon tänkte länge men bestämde sej för att säga), "Jag är inte 18 ännu". Men då kontrade Gunilla med "Gå till baren och välj en alkoholfri drink". Självklart var det fri bar. Jag beställde en appletini. Jag vet feeeett JD (scrubs). Och Matilda en drink med ananaz och cocos. Sen åkte vi hem. Vi fick skjuts av Filip till Ropsten och sedan skjutsade Matildas mamma mej hem från Ropsten (TACK Åsa!! <3).

Jag och Matilda i logen innan giget

En grymt duktig bartender. Ena sekunden slänge han upp flaskan i luften och andra hällde han upp i ett
glas från samma flaska... =p såå galet coolt!

Nu har jag myst lite med mamma och nu ska jag sova.
Godnatt på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0