Frukost på sängen

Lite berättande om dagen. En väldigt händelsespäckad dag. Först serverade mamma (min underbara mamma), mej frukost på sängen. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3.

Sen bar det av till lärarmöte och audition på stage, dansskolan jag jobbar på på lidingö. Eftersom jag går på akies nu kan jag inte ha lika många elever som vanligt och är då tvungen att släppa en massa härliga elever. Så det blev lite tårar från min och deras sida, usch! Sen åkte jag iväg till rigoletto och såg toystory med Jackie! återigen, SE DEN!

Jackie och hennes ständiga cykel... =D

It´s BUZZ =D

Och nu är jag hemma och ska försöka fixa till en outfit till våran nollning denna veckan. Jag ska klä mej som en rockare hela veckan. Nitbälten och kedjor e inte riktigt min grej. Läder kan jag fixa men kedjor och nitar... Ajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0