Gotland, here I come

Nu börjar jag få lite panik inför gotlandlägrets alla koreografier som ska sättas. Det är många koreografier att göra till eleverna, men jag ska fixa det. Håller på att packa. Jag kommer nog ha med mej den största bagen av alla, då min bag kommer innehålla ca 6 olika hiphop outfits, eftersom jag är hiphoplärare. Efter bara två dagar kommer min bag LUKTA! Haha. Men iaf. Ikväll ska jag packa och sedan ska jag och mamma äta en god middag. Sen sover jag hos Alex eftersom det är närmare till nynäshamn och sedan åker jag till Gotland på TOK för tidigt imorgonbitti. Sen är jag inte säker på om jag kommer kunna blogga på Gotland. Jag kan ju försöka blogga lite via mobilen, men slå mig inte ifall jag missar det. Jag kommer nog att ha en del att göra.

Kommentarer
Postat av: martina

Hej ,

jag tror att läget är under kontroll.Vad är det för läger du ska till frågar en nyfiken?

Kramis

2010-08-11 @ 00:00:45
Postat av: p

jag ska undervisa på base23s gotlandsläger. =D

2010-08-11 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0