Gullungar och rock

Igår fick vi våran insparksuppgift "nollning", kan man också säga. Vi blev indelade i sex stycken lag, schlager, pop, raggae, hiphop, rock och country. Dessa olika musikgenrer ska vi se ut som hela nästa vecka, detta startar när vi går ut från våran egen dörr. Jag fick rock. Ändå hyfsat okej. De som fick schlager kommer se helt tokiga ut. Dessutom var vi tvungna att lära oss alla tvåors namn OCH efternamn till på måndag vad jag förstod, så jag måste sitta och plugga namn. Jag tog kort på alla tvåor så att jag hade lite info till helgen.

Idag hade jag min första klass på base23. De var jättehärliga o goa. Sen åkte jag till stage och var med på auditionkursen sista dagen. Åh, mina gullungar. Två av tjejerna, Stefanie och Frida gav mej en superfin halsduk från monki och ett brev där det stod

"Congratulations för att
du kom in i nån dansgrej!
Vi kommer sakna dig så mkt!
Thank you so much för du har
lärt oss allt vi kan i dans.
Kram Frida och Steffi"

Tack sötnosar! <3


Kommentarer
Postat av: elev

Jag tror jag ska sluta på dans nu när jag inte går i mini och inte kan ha dej som lärare :(

2010-08-29 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0