Mamma och Hampus

Åh, nu har familjen äntligen kommit hem. Har saknat dem så mycket. Känns bra att ha dem runt mej igen. Men eftersom hampus gärna vill sova i mitt rum (hans rum är ganska så väldigt litet) så sover jag hos tomas och eva till på måndag då de kommer hem från gotland.

Idag repade jag med Matilda igen. Nu är vi klara med allt. Vi ska bara cleana det ordentligt på fredag. Imorgon tog jag och Matilda ledigt. Egentligen för att jag och pappa skulle ut i sandhamn, men nu blev det rep till sommarkrysset istället. Jag och pappa satsar på att åka nästa vecka någon gång istället.


här kom ett till fint philippa-matilda-montage


Jag har inte bestämt mej än ifall jag ska gå och lägga mej nu eller zappa lite innan. Men snart är det iaf läggdags. Jag börjar repa på base23 imorgon klockan 16.30, så jag har lång tid på mig att vakna inorgon. =D

Godnatt, iaf om ett tag. =D

Kommentarer
Postat av: matilda

Va fiint du har gjort!! :D På måndag blir det swaaggi.. Pussar!! Grymt idag btw!

2010-08-08 @ 01:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0