Någon som kan fixa en lägenhet till mej??

Alltså hur svårt kan det vara. Jag har ganska lång kötid på alla bostadsköer... Jag fattar inte. Varför finns det inga lägenheter i Stockholm, det är helt sjukt. Helt plötsligt så ser man ett litet ljus att kanske kan få något, men NEJDÅ!! Inte gick det inte. Jag orkar inte leva som jag gör nu. Alex kan nämligen inte vara hemma hos mej för jag har katter och han e kattallergiker. I veckan kommer jag tex bo tre dagar hos Alex, då måste jag ta med mej rockkläder, vanliga kläder, balettkläder, hiphopkläder, jazzkläder, modernkläder, trosor, strumpor GAAAAH! ALLT!! Det får inte plats i min nya fina ryggsäck... Nej, då måste jag ta med mej en axelremsväska, och då får jag ischias. Jag vet att det är många som kommer från andra städer och inte har någonstans att ta vägen alls. Men jag mår så dåligt av att behöva vara halft inneboende hos min pojkväns föräldrar, så jag måste ju också få klaga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0