Nya balettkläder och en ryggsäck

Herregud. Min mamma har gått och tjatat på mej i år om att skaffa en ryggsäck, men självklart har jag aldrig lyssnat. Vaddå...? Man måste ju vara snygg. Haha. Inte nu längre. Kroppen är mitt instrument och eftersom en väska med axelband ger mej typ ischias så bör jag börja använda en ryggsäck. Min lilla falska ischias (det heter falsk ischias när det inte är den farliga ischiasen. I den farliga ischiasen får man ont hela vägen ner till knävecket och längre om man har otur, den är ärftlig. Men min ishcias är ofarlig och går bara över rumpan, den orsakas utav felbelastning) kommer fram lite då och då och idag hoppade den fram på jazzklassen, som btw var SÅÅÅÅÅ rolig. Men jag fick iaf en uppenbarelse på stan och gick och köpte mej en väska. Jag köpte också en ny vinröd balettdräkt och ett par vita stickade leggings.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0