Rep, lite till rep och ännu mer rep.

Herregud. Idag skulle jag helst av allt ligga i sängen och sova sova sova, men det är inte möjligt. Idag ska jag och Anton repetera till WCD (world contraception day), ett gig som vi har haft varje år sedan 2007 tror jag. Det är ett så grymt kul gig. Riktigt bra betalt, underbara människor och i år är vi på Oscars teatern igen, som förra året. De satsar på att ha eventet i globen om typ två år. Gaaalet.

Vi har två dagar på oss att fixa ett nummer på 5 minuter. Det blir knappt, men det fixar vi. Samtidigt ska jag och Matilda repa till parfym giget och på onsdag åker jag till Gotland. Herregud! Jag har mycket att göra tills akies börjar.


Jag och Anton för ganska länge sen efter en repetition...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0