Skiit oxo

Repetitionen på base23 igår gick inte så bra som jag hade hoppats på. Jag hade jätteont i huvudet, så jag var tvungen att ta en värktablett, men det blev inte mycket bättre. Jag kände mej hängig under hela klassen. Så jobbigt. Så när han skulle filma blev det jättedåligt för då var jag helt utpumpad. Jag satte inte koreografin ordentligt. Väl hemma hade jag glömt bort en massa steg vilket gjorde mej fruktansvärt arg... Under hela kvällen försökte jag komma på stegen så att jag kunde sova. Jag somnade klockan halv 4 och idag var tvungen att gå upp runt klockan 11 för att jag ska repa med matilda idag klockan 13. SUCK!!!

MEN IDAG ÄR EN NY DAG. Jag har väl inte sovit så där super mycket, men det får fungera ändå. Jag har iaf inte ont i huvudet. Jag har gjort matlåda, (för jag tror att det var problemet igår... dumma Philippa som inte äter tillräckligt, men det är jobbigt när man inte har några pengar). Idag måste jag göra mitt absoluta bästa, och det ska jag göra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0