Sommarlovets sista dag

Imorgon börjar jag på balettakademiens treåriga dansarutbildning... Helt sjukt galet. Vad händer? Jo, jag ska bli en proffsdansare. Jag ska verkligen bli det, en riktigt bra sådan också. Nu väntar tre år av konstant dansträning. Wooohooo!

Hur ska jag spendera min sista sommarlovs dag då? Jag ska titta på film, spela kille (uttalas chille) med mamma, titta på hampus fotbollsmatch och sen åka hem till Alex och sova hos honom.

Den här gången jag tittar på Hampus fotboll ska jag ta med mej min systemkamera och fota fett snygga high tech bilder på Hampus och hans kompisar på fotbollsplanen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Imorgon händer deeet ! ÄR så peppad för din skull :D Tre galna år på ackis kommer du få. Saknar dig!

2010-08-22 @ 14:42:49
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0