Badrumsmatta

Idag har jag och Alex köpt en badrumsmatta och två handdukar. VUXENPOÄNG!!! Alex tyckte att vi kunde ha en vinröd matta och en lila handduk... ??!? NEJ, allt måste matcha! En mörkblå matta, en lilarandig och en blårandig handduk. Score! Nu är jag och Alex hemma hos Klondiras och snor mat. Jättegod gryta. Sen ska vi hem och titta på Coraline, som jag fick i julklapp utav kungsängen. Jag har ju faktiskt inte pratat överhuvudtaget om julafton...

Vi spenderade halva julen med min familj hos Ankan i bromma och halva hos Klondiras. Vi fick jättefina presenter och bjöds på supergod mat. Allt var suveränt, förutom att jag hade tappat bort min kameras minneskort, så det blev inga bilder... =( (det roliga var att jag hittade det idag i kameraväskan... hur dum får man bli? att jag inte tittade i väskan!?!). Höjdar presenterna var defenitivt en brödrost av morbror Ackel och en smoothie mixer av mor min.




Imorgon ska jag träffa min underbara Hanna. Har inte träffat henne sen hon kom och såg våran föreställning med musikalen. Och vi två är vana vid att träffas varje dag i veckan förutom söndagar...

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0