Ny adress

Förlåt för extrem, och då menar jag verkligen extremt, dålig uppdatering, men ni kan nog inte förstå i vilket kaos jag lever i just nu. Jag har precis flyttat till min nya lägenhet på kilsmogatan i hagsätra med pojkvännen. Det känns underbart men väldigt läskigt på samma gång.
Vi fick nycklarna i onsdags, sen gick vi och köpte färg, för att sedan börja måla på torsdagen. Väggarna gick från ljusbruna till vita och mörklila. Igår, söndagen den 5e december flyttade vi möblerna hemifrån lidingö till hagsätra. Efter det hann vi också med en tripp till härliga IKEA och köpte ett matbord, ett soffbord och en hylla + en massa små viktiga saker man behöver i hemmet. Idag kändes det mycket konstigt att vakna upp i något som kändes som någon annans hem. Det tar ett tag innan man vänjer sej.
FICK NYCKLARNA
BÖRJADE MÅLA
BÖRJADE FLYTTA MÖBLER
PÅ IKEA
SÅHÄR SER DET UT NU

Kommentarer
Postat av: Jackie

Åh vad fint du har det!!! Snygga väggar också!

Haha, bilden på Hanna och Ann-Sofi är ju den bästa!! HAHAHA

PUSS

2010-12-07 @ 15:04:10
URL: http://llegos.blogg.se/
Postat av: Laura

det blev ju perfaa! :) hihih gillar att gossedjuren är med på sitt lilla hörn :)

2010-12-07 @ 21:27:40
Postat av: n.

Guuuud vad myyysigt! Är det en sån soffa jag har?! :D <3

2010-12-08 @ 08:51:15
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0