LEDIG

Tänk att det alltid ska vara så att när man är inne i en process så längtar man tills den är klar, men väl ute ur den så längtar man tillbaka. Föreställningen gick bra igår och det känns bra. Sen hade vi världens fest hemma hos Tessan. Kul var det iaf. Kanske inte riktigt värt hur man mår idag, men vi hade riktigt roligt!! Jag kom hem klockan halv 6 inatt. När jag kom in i gången som leder till våran lägenhet träffade jag en snubbe som precis hade börjat jobba. "Godmorgon" sa han och småskrattade åt mej. HAhahaha. Jag sov till klockan halv ett idag. Trodde jag skulle sova längre. Men det är ju bra för jag har mycket att göra idag. Slänga sopor, betala räkningar, diska, fixa ICA kort och dessutom så ska jag färga håret. Så nu är det väl bäst att jag sätter igång. Nu har ju iaf det mesta utav bakfyllan försvunnit. Jag har ju faktiskt bara mej själv att skylla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0