Lussespex och 40 vakna timmar

Herregud vilka dagar det har varit. Vi hade lussespexet imorse. Natten till idag var vi på skolan och repeterade hela dagen. Jag sov inte en blund under hela natten. Lussespexet blev riktigt lyckat. Bra jobbat klassen! Och Evelyn, vilken kämpe du e. Galet stark. Efter lussespexet åkte jag hem till hagsätra och försökte sova, men sov inte en sekund eftersom jag var så stressad över en massa saker. En timma senare var jag redan påväg till musikalrepetition, men jag och Evelyn som var helt förstörda efter natten hamnade i skolans vilorum i två timmar. Efter det började den andra delen av musikalrepetitionen som gick mycket bättre än väntat. Efter det så repeterade jag med mina elever på Stage inför deras föreställningar i helgen. Nu är jag hemma. Jag har diskat och städat lite, dessutom så har vi äntligen fått ett comhem kort. Vi har riktig TV inte mullTV längre. Ynderbart.

bilden e tagen från jackies blogg llegos.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0