Nyår

Gott nytt år allihopa. Jag brukar alltid bli så sentimental på nyår. Jag tycker så synd om det gamla året. Det värsta var ju när det var millenium när jag var tio. Jag grät för att jag tyckte så synd om 1900 talet. Herregud. Vilken tönt jag är...

Tanken med dagen: Nu ska jag göra iordning mej i ca femton timmar, sen kommer Alex hem från jobbet och gör iordning sej. Klockan 19 ska vi hem till Hanna. Wihii! Det blir nog en lugn trevlig nyårsmiddag. Sedan till tolvslaget träffar vi Alex kompisar i Kungsholmen och ställer oss väl kanske på långholmsbron och kollar raketer. Jag HATAR raketer som e nära mej. Det är det värsta jag vet! Jag får väldigt många bilder av att jag kommer att få en på mej och dö. Ett nyår var jag och Alex vid blå hallen. HERREGUD! Det var katastrof. Jag var så rädd. Raketer flög åt sidan och exploderade nere vid marken och det var bara en massa fjortisar som garvade och skickade raketer på varandra. ALDRIG IGEN!


men vackert, de e de!

Sen ska vi hem till Anton, Alex kompis på efterfest. Sen hoppas vi få tag på en taxi påvägen hem. Jag har försökt boka, men var försent ute...

Nyår är ÖVERSKATTAT och blir aldrig så bra som man vill att det ska bli, så jag har inga förväntningar. Har man låga förväntningar blir det väl ännu värre än vad man lågt förväntar sej och har man höga förväntningar blir det det värsta nyåret någonsin!

Kommentarer
Postat av: n.

GUD VAD VI AR LIKA! <3 tycker ocksa synd om aret! hatar ocksa raketer nara mig for jag VET att jag kommer bli traffad! hahaha. Gott nytt baby

2010-12-31 @ 18:22:46
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0