Romeo och Julia

Tänk så skoj. Jag hade bara tänkt sitta hemma och stirra ut i tomma luften idag, men man slutar ändå på göta lejon i publiken till Romeo och Julia repetitionen. Det var roligt. Det kändes lite konstigt att den var så komersiell. Det var enligt mej lite för mycket humor, på ett lite dumt sätt, jag vet inte hur jag ska förklara det, men jag tyckte att de tappade lite utav magin i historien Romeo och Julia. Men det var roligt. Riktigt duktig ensemble tycker jag. Dansen var grym!! Riktigt grym. Lite otajt här och var, men de har ju faktiskt en hel vecka på sej innan det är premiär. Överlag så gillade jag den.

Jag ger Romeo & Julia i betyg:    /5



Dessutom har jag hunnit färga håret idag. Kastanjebrunt. Visst e jag fin. Jag brukar alltid vilja vara brunett till vintern och blondin till sommaren. How do you like me now Larssan?!?! =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0