ÅÅÅSKAA

Hej svejs. Imorse åskade det rejält här på öland. Jag vaknade klockan 8 av att det mullrade utomhus. Jag brukar älska åska men eftersom jag och Alex sover i lilla stugan enebacken som är omringad av träd så blev jag orolig för att åskan skulle slå ner i ett träd som skulle ramla ner på stugan... jag vet jättelöjligt men mamma kom upp med ett paraply som iof inte hjälpte alls men då gick jag och Alex ner till stora stugan. Alltså ingen strand idag, idag blir det kortspel och städning.

Jag har gått in i någon dum depp period när jag börjar gråta för allt som rör sej. Vilket e idiotiskt för jag har inget att gråta för. Såå jobbigt. Jag tror att all press och stress släpper nu. Men jag hatar när det händer. Jag börjar gråta för ingenting, jag är egentligen inte ens ledsen men jag börjar gråta iaf. Det är så frustrerande men jag antar att det måste komma ut som mamma säger.

Söta Frasse bara en meter ifrån igelkotten... söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0