Båt och isbad

Hejhejhej! Nu är jag och Jackie tillbaka från båten. Och det första vi gör med familjen är att hoppa i vattnet. Och nej, vädret har inte blivit bra. Det var svinkallt i vattnet. Heelt galet. Det verkligen stack i benen när man gick ner i vattnet. Men när man gått upp ur vattnet gick blodet rakt ner i benen så det fungerade ungefär som tigerbalsam. Suverän rehab. Jackie badade dock inte för hon har tidigare varit sjuk.

Ni e väl inte vana at se mej i klänning... =p

Åh, lilla söte Fride som önskar att hon fick följa med på isbadet

The walk of fame till vattnet, med mej i täten.
(Tro de lr ej men jag doppade mej först)

Rasmus min säger allt.

Superkul... Men kallt!

För er som vill veta om båtfärden, (som ifs inte var en färd), så var den supermysig. Jackie var jätteglad för att träffa hennes pojkvän Ludwig. De hade inte setts på två veckor, så det var ju jättebra att vi kom iväg. Vi var på pizzerian Ernesto och åt pizza, dyrt men supergott och sen sprang vi tillbaka till båten i ösregn och tittade sen på film. SÅÅÅÅ BRAAA! Match point", absolut att rekommendera. En romantisk thriller. Scarlett Johansen och Jonathan Rhys Meyers, det kan ju inte slå fel. Sen spelade jag och JAckie MIG och sen gick vi och la oss. Jag sov bra, fick en egen hytt. Jag vaknade då och då av kluckandet men kunde somna om snabbt.


Idag gick vi ut och åt sushi, sen lämnade vi Ludwig då jag och Jackie gick på stan i Kalmar. Jag hittade en kort jacka, en kofta och en trådlös mus till datorn. Jackie köpte ett par jeans och ett par gummistövlar. Kan vara bra att ha just nu. Sen åkte vi hem till stugan. Det kommer lite bilder på stugan i senare inlägg. Här lite bilder från mej och Jackie på båten.


Fick låna en regnjacka. Den var lite för stor...

Jackie och jag. =D

Byxorna var liksom lite blöta efter att ha sprungit i regnet. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0