En bättre dag

Idag gick klasserna bättre än igår. Baletten kändes bättre när man hade gått igenom övningarna för sej själv hemma. Jazzen var närmare min stil än jag trodde. Det var Jan, balettakademiens rektor, som var jazzlärare. Han har en annorlunda ganska gammeldags jazzstil. Koreografin vi gjorde var väldigt pampig. Musiken var liknande BWO, haha. Efter klasserna gick jag, Hanna, Jackie och Anna och åt korv på korvmojjen. Sen hade jag bokat sal till mitt solo och de tittade på det och hjälpte mej. Det kändes jättebra att de gillade det. Det stärkte mitt självförtroende i solot. Jätteskönt.


Nu har jag legat och tittat på film hela kvällen och nu är det So you think you can dance på TV =D. Imorgon är det de sista klasserna på akies audition utan jury, det är information om utbildningen och sångaudition. Så imorgon får ni håla tummarna ändå från kl 8.45-18. Ojojoj, vilken dag. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: n.

KÖÖÖTTAAA!!

2010-07-07 @ 00:26:28
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0