Första ölandsdagen = Första doppet

Sååå mysigt. Vi var nere på fäholmarna idag och badade och åt en jättegod couscous middag. Såklart supergott. Hur kan det annars gå med couscous<3. Jag tog mitt första dopp. Jag har bildbevis... Helt seriöst vi mätte temperaturen i vattnet, 25,5 grader. HELT SJUKT VARMT. Som vanligt var jag badkruka i början, men det blev riktigt varmt när man kom i. Har haft en supermysig dag.

Nu är det fotboll. Jag hejar på Tyskland för att jag tycker att Uruguay inte riktigt vann mot Ghana, det var en ren fusk vinst. Att man gör en klockren hands på en boll som annars solklart skulle gå in i mål... Det borde finnas regler som dömer det till mål istället för straff. YEEEEEEEEEEES! 1-0 till Tyskland än så länge.

 
Där är jag, den lilla pricken i vattnet... =P

Blöt i håret

Jag och kusin Fia

Min kusin Annas danska man med barn, Hugo och Julian.

Min störtsköna morbror Ackel

Lite dans såklart för att fira

Jag och fina mamma

Ingen sommar utan en igelkott på tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0