Härliga söndag

Igår vaknade jag upp bredvid min pojkvän på kungsholmen. Efter att vi ätit frukost så fick jag ett sms av Nicole "vad sägs om att följa med ut i solen och bada?" Badade gjorde vi ju inte Alex och jag, men vi följde med ut till rålis och solade i 4 timmar och hade en supermysig eftermiddag. Efter det tyckte jag att de va rent hyfs att gå hem till Alex familj (som hade gäster) för att kolla om det var middag, men de hade redan ätit. Så jag och Alex gick ut och åt middag. Jag trånade efter sushi så vi letade upp ett ställe som hade både sushi och wok (han gillar inte sushi). Han bjöd mej på en tallrik laxsushi<3 och sedan tog vi en härlig strandpromenad. Världens härligaste dag med världens finaste pojkvän.

Denna dagen till ära har dock inte gått lika bra... Akies proven började igen, tredje och sista provet. Man märker att man måste trappa upp två nivåer till, för nu är de flesta riktigt bra. Idag var det balett och modernt och imorgon är det balett och jazz. Jag vill verkligen komma in i år.

Ikväll så har jag, mamma och pappa suttit på gården och ätit räkmacka och efter ett tag joinade även Eva och hennes syster yster Ulla. Nu tänkte jag sätta mej och titta på meangirls, (kalla mej töntig för det e jag men jag älskar såna filmer) och sen ska jag sova. Imorgon får ni hålla tummarna för mej igen.
Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0