Ingenting

Jag har verkligen suttit och gjort ingenting idag. Jag e verkligen helseg. Jag har knappt ätit. Jag måste verkligen göra middag. Men det går så mycket tankar i huvudet. Vad ska jag göra med jobbet? Pengar? Lägenhet? Studielån? Stipendium? Mat är liksom det sista jag tänker på... Ingen är hemma. Mamma och Hampus är på Öland och Alex jobbar till och med tisdag. Just nu sitter jag hemma ensam, men jag tror att jag ska gå över till Tomas och Evas lägenhet och sova där (de är fortfarande i Gotland, så jag har deras lägenhet för mej själv också). Men jag vill egentligen hellre vara hemma för jag känner mej så ensam och här känner jag mej som hemma iaf. Men det är så himla stökigt här... Aja. Nu måste jag äta.

Kommentarer
Postat av: Jackie

Men gummse-lumsan då!! Du måste äättaa!! Gör det, så löser sig mycket! Inga beslut ska tas på tom mage =P

Vilken ur-fin header du har förresten! Skitsnyggt!

kärlek till Phille

2010-07-31 @ 23:16:02
URL: http://llegos.blogg.se/
Postat av: n.

älskling, allt lööööser sig! grov göteborska, Kör bara! Ät dig tjock och må bra! Jag däremot måste ta ut tummen ur röven och fixa ett jobb, annars är jag körd. Haha!

2010-08-01 @ 15:30:47
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0