Klockan 19.00

Nu är klockan 16... Om tre timmar får vi resultatet. Just nu sitter juryn och pratar om oss och vilka de ska ta in. Shit shit shit shit!! Jazzen gick superbra idag. Det kändes jättebra. På intervjun igår fick Karl och Knut mej att börja gråta efteråt, det har jag glömt att berätta. Men man lämnar ut sej själv sååå mycket, så när man får frågor eller kommentarer så gör det så ont på något sätt. Jackie drog världens bästa parallell till det där idag "Den här audition är som om man har ett öppet sår och varenda kommentar och blick man får är som en tesked salt". Men iaf eftersom Karl och Knut är de som inte känner mej så väl så bestämde jag mej att jag skulle flörta in mej extra mycket hos dem, så jag satsade på kickarna och flörtade med dem hela tiden, så jag tror och hoppades att de gillade de... Hoppas iaf, hahah. Men hela jazzklassen gick jättebra. Det kompenserade verkligen för baletten igår.

Nu packar jag, sen ska jag duscha, diska, packa bilen och sedan bär det av till balettakademien och den läskiga listan som sätts upp klockan 19. Tydligen så är det nu ändrat till att det är 30 som kommer in i år, så 8 personer får ett nej, 8 en reservplats och 30 kommer in, så chansen är iaf hyfsat stor. Nästan 2 av 3 kommer in. Håll tummarna. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0