Resan till Göteborg

Hej alla fina. Nu ska jag berätta mer om Göteborgsresan. Nicole kom o mötte oss på perrongen. Sen gick vi till Mc donalds och åt middag och sen åkte vi hem till Nicole. När vi var hemma hos Nicole så såg vi på Base 23 filmen. Äntligen så har den kommit.
 
Självklart så tycker man alltid att SHIIIT vad dålig jag är och den här gången var inget undantag. Sen kollade vi på Sandor/Ida. Jackie hade inte sett den, fina fina filmen. Och sedan gick vi och la oss.

Morgonen därefter så åkte vi iväg till liseberg. Vi var där klockan 12. Det var gaaaaaalet mycket folk. 90% av tiden stod vi i kö. Men varje attraktion var värt varenda sekund i kön. Mina favoriter: Balder och kanonen. Sååå galet roligt. Balder är ju träbanan och kanonen hänger man uppochned i. Hihi. Sååå kul! Vi åt middag på en restaurang där man fick äta hur mycket panpizza man ville. Sååå värt och sedan åkte vi lite till, tills det att klockan blev 22 och Liseberg stängde. Vi va där i tio timmar, men vi åkte bara 7 attraktioner, men vi åkte kanonen två gånger, så det blev 8 åkturer.

Efter Liseberg tänkte vi gå ut en liten kortis på krogen. Vi gick till bryggeriet en liten krog på avenyn. Den kvällen blev en stor succé. Krogens golv förvandlades till ett dansgolv som vi regerade på, vi drack gott, Jackie bjöd på tequila och musiken var gryyyym! Ett grymt slut på en underbar resa.


Coola tjejerna på Liseberg

Den extremt långa kön till Flumride (där pilen pekar va det 40 min kvar till en båt)

Innan kolorado

Efter kolorado

Nicoles fina bildspel

Kanonen

Balder

Coolingar i kön till balder

Spinrock

Nicoles andra fina bildspel

Kommentarer
Postat av: Jackie

Vad fiint!! Tack för fantastiska dagar fina du! <3

2010-07-29 @ 13:44:09
URL: http://llegos.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKÄMS på de som skaffade vattenskydd!!! Om man skaffar sånt har man inte rätt att åka Kållerado o Flumride! :-)

2010-07-29 @ 14:50:42
Postat av: Tess

snyggingar;) ah men jag lovar:P jag ska åka dom. ses snart flippen:D pösss

2010-08-01 @ 11:14:02
URL: http://thereselarssons.blogg.se/
Postat av: Philippa

Klart vi inte hade vattenskydd på oss... de var till väskorna. =p

2010-08-01 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0