Shopping i Kalmar

Idag åkte vi till Kalmar och shoppade under dagen. Jag köpte örhängen, ögonskugga, kläder och lite compeed att sätta på blåsorna från mina nya klackar... =p Sen cyklade jag och kusin Fia ner till stora stranden och tog ett snabbt dopp för att sedan cykla upp tillbaka. Skönt skönt skönt.


Nu håller jag på att titta på studentbostäder och csn lån. Om man lånar allt som man behöver så kommer man ha lån på nästan 300 000 kr efter tre år. GAAALET!! Och det ska man betala av genom att vara dansare LYCKA TILL!! Jaja. Det är det värt när man får göra det man älskar.
Och vi ska inte tala om att leta efter en lägenhet... Det går ju bra. I Stockholm går det ju såå lätt att hitta en lägenhet. USCH! Ångest.

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar örhängena , så fina ! Vad mysigt ni verkar ha det :D

2010-07-15 @ 09:00:32
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0