Flätat

Igår åkte jag och alex och hämtade hans nya skor som han hade beställt från footlocker. Riktigt snygga, de matchar hans jacka. Alex e väldigt mån om sina kläder. Nästan mer än jag e, nej inte riktigt men nästan. Jag har funderat en hel del på att fläta mitt hår, rastaflätor eller cornrows... ta det lugnt inte hela håret. Det är snyggt med hela håret men på rätt person. Jag har tänkt göra det på ena sidan. Så igår gick jag och Alex ner till en Afrofrisör och jag frågade hur mycket det skulle kosta "200". Okej. Så jag gjorde det spontant igår. Haha. Det blev precis som jag tänkt mej. Men jag har kommit på att jag måste använda massor utav solkräm på huden under annars bränner jag mej där 100 ggr på en dag.

Sen åkte jag och barnvaktade. Äntligen har de fyllt plaskis, en liten utomhusdamm där barnen badar varje år. Det är så otroligt mysigt att barnvakta när de kan bada i plaskis. Härligt härligt. Så jag satt och solade när simon och magnus plaskade i poolen.




Idag ska jag till Fågelöudde med pappa. Så mysigt. Vi ska äta räksallad och spela minigolf. Yey. Det var hundra år sen tror jag. Sen ska jag till Stage och slipa på mitt danssolo till akies.



En bild på himlen igår. Himlen e oskyldigt blå.
Ha en underbar dag i solen ni med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0