Frukostbuffé och fika

Frukostbuffén på foresta övernattningens morgon var helt underbar. Vi satt på 8e planet i hotellet i en liten fönsterkupol och åt suveränt god frukost. Jag är galet besviken på att de inte hade pannkakor dock... =(.

Efter att vi hade städat resterna från stageövernattningen så drog jag in till stan och träffade fina Matilda. Det känns alltid lika härligt att träffa henne. Även fast vi inte träffas särskilt ofta alls så känns det ändå alltid som om vi sågs igår. Det är en vän som består. Haha, jag rimmade. =D

Nu e jag hemma. Inatt runt klockan 12 kommer mamma hem från Tyskland. Hon har varit på körresa. Så jag ska sitta uppe och vänta på att få krama henne. Men först ska jag spela lite sims (som den nörd jag är), städa lite och kanske titta på någon film. Vi får se.
Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0