Hampus tar studenten

Hej svejs! Hur sjukt är inte det...? Min lillebror, jag tror fortfarande att han är 12 år och jag 14, han tar studenten imorgon!!! Jag gick omkring på stan idag och skulle köpa kavaj till hans mottagning och efter ett tag så hörde man dunka dunka och runt hörnet kom en fest på en lastbil. Är det inte världens bästa svenska tradition...? Flak är ju såå kul. Imorgon ska jag vara kontaktperson på Hampus flak. Det betyder att jag ska vara nykter, men inget annat. Jag ska inte leka vakt utan jag ska bara vara nykter... haha. Nicole ska också med på flaket. Ska bli kul.



Jag köpte som sagt oxo en kavaj idag. Jag är ingen kavaj människa, så jag vet inte hur mkt mer jag kommer använda den, men den e väldigt fin.


Kommentarer
Postat av: Malin

Lilla Hampus tar studenten? Det är inte sant?! :) Gratulera honom på stora dagen från familjen Ljungberg! Inte trodde vi Hampus hade blivit SÅ stor och SÅ klok (?) :)

Kul att läsa din blogg! Vi får slå våra kloka huvuden ihop snart! Barndomsvänner förblir vi liksom. Du blir aldrig av med mig!



Hälsa allihopa!

2010-06-03 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0