Nachoball katt

Igår köpte Alex världens snyggaste tjocktröja till mej på internet. En humör tröja. Jag har velat ha en sån i evigheter, men har inte haft pengar. Världens finaste pojkvän jag har. Så nu väntar jag på sms avin. Den verkar ha kommit in till sabis men jag har inte fått någon avi än.


Jag har legat i min säng hela dagen och tittat på scrubs och spelat sims. Så härligt. Snart ska jag iväg till dansen. Det är sista dansklasserna innan akies audition. Det känns lite läskigt. Jag kommer säkert att ta lite dansklasser nästa vecka iaf ifall jag känner mej själv rätt. Lite streetklasser tror jag faktiskt.

Haha, Saaba, våran katt gillar nachoballs, hur coolt är inte det. =D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0