Nu börjar det närma sej akies

Nu blev jag så nervös. Jag har precis fått kallelsen till audition på balettakademien. Det börjar nästa måndag, den 28. Då har jag det första provet. Sen är det bara att vänta och hålla tummarna.

Jag är så himla orolig. Det spelar ingen roll vad jag tror kommer hända, det spelar ingen roll heller vad andra tror. Det enda som spelar någon som helst roll är där och då. Jag kan göra en jättedålig audition, men det får inte hända!!! Snart är mitt solo klart också. Jag älskar låten, bamboo banga med M.I.A. Världens bästa!!

Nu ska vi hem till tomas och eva, några kompisar till familjen och kolla på brölloppet. see ya.
Kolla mina nya coola leggings förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0