Skeppsbron

Det var riktigt mysigt på konserten i skeppsbron, det var love 2010. Vi fick dock "JÄTTEFINA" blå t-shirts som det stod cloetta på som vi va tvungna att ha på oss. Men så fick vi betalt för att pricka av elever och dansa i publiken på en konsert. Underbart. Det var alcazar, elin lanto, eric gadd som spelade och några till. Det var en kille Fernandez eller något, som hade varit med i fame factory. Han gjorde en tribute till michael jackson, och det var sååå bra!

Jacob och jag. BLOGGEN!!!

Alcazar på LOVE2010!

Igår var jag och Hanna från daglinjen nere i studion på foresta och tränade danssolon till akies. Nu har jag bara 30 sekunder kvar, men jag vet typ vad jag ska göra... Det känns ok, men jag är fortfarande lite orolig. Idag har jag tagit min första dansklass med therese Carlsson på ca en månad, min dansmamma. =D

Kommentarer
Postat av: Anna

haha , älskar bilden på dig och Jacob , så jävla bra :D

2010-06-16 @ 23:30:04
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0