Sol, sol, sol <3<3<3

Såå härlig dag. Solen fortsätter skina. Jag och farsgubben var på fågelöudde och solade. Han hade gjort en jättegod sallad som vi åt och sedan satt vi och pratade i solen (pappa gick in och ut ur skuggan men jag stannade i solen). Jättemysigt. Jag blir mer och mer bränd för varje dag, trots solskyddsfaktor 50.

Jag e inte längre än pappa på riktigt, vet inte varför men jag stod på tå =p.

Farsgubben. <3.

Efter fågelöudde så åkte jag till Stage och fixade till slutet på mitt solo. Mathilda, en elev, hjälpte mej =D. Det är färdigt nu! Så skööönt! Och det kändes riktigt bra. Nu behöver jag inte oroa mej för det längre. Imorgon är det midsommar och tranholmen-tajm igen. Jag antar att det inte bara e jag som håller tummarna för en midsommar utan regn, extremt hårt.

Ha en underbar midsommar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0