Tranholmen och stage övernattning

I fredags åkte jag till tranholmen. Jag skulle hjälpa till på Per, min gudfars, 50 års fest. Per kom o hämtade mej med båt. Hur najs e inte det... =D

Jag fick göra struntjobbet. Haha. Skrubba potatis och dega ihop smör med fetta. Jag blev lagom kladdig om fingrarna.

Nu sitter jag på stageövernattningen. Vi har haft supermysigt. Dansat, tittat på film, dansat, gått spökrunda, dansat, spelat charader, dansat...



Nu ska vi titta på en till dansfilm och somna lite lugnt. Imorgon bitti är det frukostbuffé på hotellet, städa hela stökiga stage och sen träffa Matilda, min barndomskompis från dagis. Ska bli mysigt.

Imorgon natt ska jag få sova i en ordentlig säng. Efter har jag legat och sovit på soffa och madrass ett tag...

Här sov jag på tranis

Här sov jag på stage... Inte tokigt sköna sängar, men snart så... =D
Snart blir det frukostbuffé. =D
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0