Allt kommer igång

Nu känns det som om allt börjar rulla. Jag är inte lika orolig över showen längre. Nu börjar allt komma igång och man blir mer o mer säker på vad man ska göra. Idag repade vi med hans marklund. Tidigare har han blivit sjuk en gång och fått förhinder en annan gång, så eftersom våran senaste gång med honom var för två veckor sedan så var detta en efterlängtad repetition.

Sedan gick jag och barnvaktade. Simon (den minsta, 3 år) plockade blommor till mej när jag kom och skrek Lippa! Så söt. Jag ska lägga upp bilder på mina fina barnvaktsbarn när jag kommer hem imorn.

Sist ikväll tog jag Val Suarez klass. Det gick superbra, det kändes verkligen bra. Så skönt. Nu ska jag duscha och sen ska jag sova. Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0