Barnvakt och dansare

Hej svejs. Jag barnvaktade mina söta små barn idag. De satt och täljde en liten trästock med något som liknade en smörkniv. Så söta. Dessutom satt Simon, 3 år, och räknade till 20. Hur grymt e inte det? Brukar 3 åringar kunna räkna till 20? De va så fina idag. De hade varit så duktiga på morgonen så att pappan bad mej ge dem 2 lakritsnappar var, så de va superglada. Det är så gulligt det här med lakritsnappar, de säger lakritsnappar till alla nappar, de röda, de gula, de gröna och de svarta. Jag bara väntar på den dagen axel förstår att lakrits är en smak.



Finfina Axel. Den största.



Jag med Simon. Den minsta.

Efter att ha barnvaktat de små odjuren så åkte jag till Base där vi gjorde iordning oss för showen vi skulle gästa på. Det var nämligen mina elever från Stage som hade sin show på base, steg 2. Där hade vi på daglinjen ett nummer och jag, wanda och resten av hiphopparna körde öppningen också.

Nu e jag hemma och utslagen.  Fick precis ett sms om att vi inte skulle ha dans imorgon på dagen, vi får ett sista hejdå på fredag. Känns skönt faktiskt. Ytterligare en dag med sovmorgon. Hur skönt är det inte att slippa ställa klockan på morgonen. Helt underbart.



Nu ska jag mysa framför TVn och sen gå och lägga mej och sova utan att någon klocka ringer på morgonen.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0