Brunch och juliarep

Hej! Jag vaknade tidigt imorse. Hur kommer det sej att man alltid sover så lite och dåligt när man har varit ute...? Jaja, kom i tid till brunchen med mina gamla klassisar iaf, Cassandra och Hanna. Det var mysigt att träffas igen. De e sej lika. Det känns skönt. Sen åkte jag och mamma och såg jakten på julia genrepet. Vi hade fått genrepsbiljetter och jag tyckte att det var kul att se ifall de va lika dåliga i verkligheten som på tv... Förlåt, men jag tycker verkligen inte att de är bra. Men jag fick två favoriter faktiskt, Lisette och Caroline. Nu ska jag, mamsen o brorsan äta tacos. =D Här kommer ett roligt kattklipp. Så söt. ENJOY!

Kommentarer
Postat av: n.

BU för att du änns har favoriter i det skitprogrammet :D haha!

2010-05-01 @ 21:42:15
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0