Ett original

Så fruktansvärt cool. Catharina Allvin. Hon är ett original. Hennes koreografier är aldrig det man väntat sig. Jag undrar vad som händer i hennes huvud. Hon känns som en läskig och galen liten kanin. Grym dansare och koreograf.

Idag fick vi reda på att vi inte bara ska dansa på våran show den 18 maj utan på de andralinjernas shower på onsdag och torsdag oxo. Var tvungen att tänka om lite i planeringen, men det kommer att fungera.

Jag jobbade med mina elever idag de va så duktiga. Jag börjar känna mej lite lugn inför showen iaf. Efteråt satt jag i en evighet på busstationen och väntade. Frös nästan ihjäl. De va ju svinkallt. Men det är ju så dumt uder den här tiden på året för att mitt på dagen är det varmt, så då kan man ju inte dra på sej en tjockisjacka och sen på kvällen blir det kallt och då vill man inte gå med vårjackan... suck.





Imorgon ska jag till Chribbe och mixa musiken. De blir kul. Han är alltid så skön o snacka med.

Jag lovade förresten igår att visa bilder på mina fina barnvaktsbarn, så här kommer de.



Simon (3 år) till vänster, Magnus (5 år) i mitten och Axel (snart 7 år)
Bilden är från i somras så på bilden är de nästan 1 år yngre, visst e de söta. =D

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0