Fotboll på Lidingö

Igår städade jag mitt rum, tittade på avatar och sen åkte jag till lillebrorsan och kolla när han spelade fotboll. Kul. Jag har inte sett honom spela sen de bytte tränare. De här tränarna är extremt mycket mer kompetenta och bra. Hampus har verkligen börjat få upp suget för fotboll igen. Han spelar i ifk lidingö och igår mötte de lidingöpojkarna, de spelar nämligen i samma division, så det var värsta lidingöderbyt. Självklart vann Hampus och dem matchen med 3-1.

Här är hampus till vänster



Här är hampus till höger.

Sen drog vi till kista galleria och köpte Hampus student kostym hos Alex på dressmann. Hampus blev så snygg och Alex va jättebra på att matcha och hitta rätt grejer. Duktig pojke <3. Idag är jag helt ledig. Ska vara med Alex hela dagen. Myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0