Fresh

Hade föreställning igår. Fan vad bra det gick. Det är klart att saker gick fel, men det finns alltid saker som kunnat bli bättre, och man strävar alltid efter mer. Men jag är iaf jättenöjd med hela föreställningen. Val Suarez va där och väntade på oss efteråt nästan med tårar i ögonen. Han va jättenöjd. Först så hittade vi honom inte och blev jätte oroliga. I måndags så sa han nämligen att "If im not there after it means im not happy with it". Men sen visade det sig att han hade gått runt bakom i logerna och letat efter oss.

Hela min familj tyckte att det va jättebra. Jag har fått jättefina kommentarer, tack alla som kom och tittade. Jag hoppas att ni hade lika roligt som jag hade.



Idag ska jag åka och barnvakta och sen åker jag till maxim för en ytterligare föreställning. Idag är det mina elever som går i steg 2 som har show och jag har två nummer som jag ska vara med i. Ett med hela daglinjen "Be italian" och mitt street nummer "fresh" som ska öppna hela föreställningen.

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0