Grillat på gården

Nu är jag hemma efter en mysig grill kväll med mamma och Alex. Vi åt grillad majs, fläskfilé och haloumi. Dessutom blandade vi keso med lite sweet sour sås, det blir verkligen supergott, testa det!! Vi åt gott, drack lite vin och pratade massor. Det va jättemysigt. Har verkligen fått vila från vardagen. Nu känner jag mej redo för alla repetitioner vi har framför oss på skolan.

Imorn har vi carlsson och catharina. Det är sista gången med Catharina. Det känns alltid lite läskigt med sista gången, man vill ju inte göra koreograferna besvikna... Nu måste man lita på sig själv.

Nu ska jag mysa med alex. Och snart ska jag lägga mej och sova. Kramar.







Min fina mamma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0