Jag jobbar 200%

Snacka om att ta efter sin mamma. Ni som känner min mamma vet att hon tidigare har haft ca tre jobb på heltid/deltid. Tokig kvinna. De här senaste dagarna har jag jobbat från klockan 9 till klockan 22 på kvällen, och jag överdriver tyvärr inte. Jag har gått från vikarierande vaktmästare till danslärare till dansare till barnvakt till audition assistent och vice versa. Nu kommer äntligen min första sovmorgon på ett tag.

Grease audition gick bra idag. Men de sökte en roll som ska spela teater, sjunga och dansa i turnén och jag vet inte om jag känner mej redo för det än. Och så kanske de sökte en dansare som skulle hoppa in för eva gardfors vilket lätt är en av sveriges absolut bästa dansare. Så jag tror inte att man har någon chans, men nu är man en erfarenhet rikare iaf.

Pussar å kramar

Kommentarer
Postat av: n.

Jag hörde då att det gick jättebra för dig av Jacob!! Så don't try with me! Han sa att du förmodligen får det, vilket vi alla hoppas! (förutom alla svartsjuka bitches). Puss på dig

2010-05-31 @ 21:39:17
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: p

fick det inte, men tack sötnos och jacob <3. de ringde, fett sjyst

2010-06-01 @ 13:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0