Lasse Kühlers mellanshow

Förlåt för dålig uppdatering, men nu är det så mycket att man knappt får någon som helst tid över.

Igårkväll skulle jag på Johannas 20 årskalas, (GRATTISGRATTISGRATTIS gumman <3) men sent på kvällen insåg jag att jag mådde piss. Jag hade ont i huvudet o feber så då blev det till att ligga hemma hos alex och sova när han kom hem från jobbet. Jag hade verkligen velat gå. Hade varit så kul, men ibland måste man inse sina begränsningar. Tänk att man alltid blir sjuk efter showerna...

Men ändå måste man upp idag, med huvudvärk och lite ork (som tur var utan feber) för idag är det repetitioner på Göta lejon med Kühlers mellanshow. Det ska bli kul, men jag hade väl önskat att man mådde lite bättre.

Nu sitter jag hemma i pausen och måste städa, flytta hem, laga mat, äta mat och sen är det in till Göta Lejon igen som gäller. Hoppas jag hinner, så nu måste jag sluta blogga.

Kramar




               


               

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0