Lik min idol

Prolog. Förra terminen började Jacob Oxenborg säga till mej att jag liknade Malin Emmoth när jag undervisar. Helt underbart för hon är nog världens coolaste människa enligt mej. Men jag tycker inte att jag liknar henne. Sen fortsatte andra Jacob (nu har vi en ny Jacob i klassen) och Jackie den här terminen att tjata om att jag är lik henne.

Haha, men nu måste jag ge mej. Jackie och Jacob, ni har väl lite rätt kanske. Jag höll i streetaudition på lasse kühlers dansskola idag och Emmie (en lärare) hjälpte mej med bedömning utav eleverna. Efter att hon hade sett mej undervisa sa hon "Vet du vem du liknar när du undervisar?..." haha. Jag visste ju självklart vem hon skulle säga, "Malin Emmoth". Haha. Jag tackar och tar emot, för denna grymma dansare är min idol!!!


MALIN EMMOTH


Ikväll ska jag träna på waackingen och val suarez koreografi. Sen ska jag slappa och titta på tv resten av kvällen. Jag skulle egentligen gå på Nicoles kompis 20 års fest, men jag är så trött att jag inte orkar ta mej in till stan efter jobbet idag.

Ha en fortsatt bra dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0