Någon veckas frihet

Så skönt. Idag har jag flyttat hem till Tomas och Eva som är på Gotland i två veckor. Jag får nämligen låna deras lägenhet under den här tiden. Så nu kan jag komma någonstans och verkligen vila ut. Känns bra. Igår tog jag en mysig långpromenad med Alex och sen hade jag och några till rep med Val Suarez. Det kändes inget bra. Han är så dissig mot en och det känns som om han tycker att man ser ut som ett fån när man dansar, men efter några peppande ord av Hanna Leffler blev jag lite taggad igen i alla fall.



Idag började vi skolan klockan halv nio... hur idiotiskt är inte det. Vi hade sång och jag som inte ens kan sjunga just nu med min hals, jätteroligt. Men sen flöt dagen på. Rep med Emmoth och Catharina och sen va de jobb som gällde.

Nu e jag galet trött och ska snart gå o lägga mej för att behöva va i skolan kl 9... vill sova ju!!! suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0